8 najboljih softvera za vodeni žig u 2022. (nepristrasna recenzija)

• Podijeli Ovo
Cathy Daniels

Internet je nevjerovatna inovacija koja je svijetu omogućila pristup ukupnom digitalnom ljudskom znanju. Povezuje nas širom svijeta, nasmijava nas i pomaže nam da proširimo vidike u svim mogućim smjerovima.

Ali jedan od nedostataka ove slobode informisanja je to što su mnogi umjetnici otkrili da se njihov rad koristi bez ikakvog odobrenja ili čak osnovne atribucije. Ponekad ljudi čak i kradu tuđi rad i tvrde da je njihov!

Najbolji način da se borite protiv ovoga je da osigurate da sve vaše slike budu ispravno označene vodenim žigovima prije nego što budu otpremljene na digitalni Divlji zapad. To možete učiniti sa svojim omiljenim programom za uređivanje slika, ali to je obično spor, dugotrajan proces i mnogi od nas zaborave ili se ne mogu uznemiravati.

Dosta programera softvera odgovorilo je na izazov kreiranjem programa koji su posvećeni stavljanju vodenih žigova na vaše slike kako bi osigurali da dobijete odgovarajuću zaslugu za njih.

Najbolji program za vodeni žig koji sam pregledao je iWatermark Pro od Plum Amazing. Nudi mnogo prilagodljivih opcija za vodene žigove, omogućava vam da bilježite vodenim žigom cijelu seriju slika odjednom, a nije potreban cijeli dan da završite čak ni veliku seriju. Nudi osnovne tekstualne i slikovne vodene žigove, ali također vam omogućava da ubacite QR kodove, pa čak i steganografske vodene žigove koji skrivaju vaše informacije o autorskim pravima na vidnom mjestu. Thevaši vodeni žigovi u procentima, a ne u pikselima, što vam omogućava da zadržite dosljedan vizualni položaj čak i ako radite sa slikama više veličina i rezolucija.

Nisam siguran zašto Plum Amazing je mislio da su transparentni prozori za prihvatanje unosa dobra ideja, ali smatrao sam da je to beskorisno i ometajuće.

Osim ako redovno ne mijenjate stil vodenog žiga, morat ćete proći kroz ovaj proces samo jednom, i ako ne morate previše često da radite sa uređivačem, ostatkom programa je dovoljno lako upravljati. Proces grupnog obilježavanja vodenog žiga je brz i jednostavan, a možete konfigurirati brojne različite opcije za pokretanje tijekom grupnog procesa, uključujući promjenu veličine i formatiranje vrste slike.

Možete ispisati svoje slike kao JPG, PNG, TIFF, BMP, pa čak i PSD, i trebali biste moći staviti vodeni žig na bilo koju sliku u ovim formatima. Plum Amazing tvrdi da takođe može da stavi vodeni žig na RAW datoteke slika, ali nisam uspeo da ovo funkcioniše sa NEF RAW datotekama sa mog Nikon D7200. Svaki ozbiljan fotograf bi želeo da konvertuje i edituje svoje RAW slike mnogo pre faze obeležavanja vodenog žiga, tako da nisam uveren da je ova karakteristika previše važna.

Stvarno bih voleo da Plum Amazing ažurira interfejs za iWaterMark Pro do nečeg jednostavnijeg za korisnika, ali je i dalje najbolji i najsveobuhvatniji dostupan softver za vodeni žig. Na 40 dolara zaneograničena licenca, to je jedan od najmoćnijih i najefikasnijih načina za zaštitu vaših slika na mreži.

Nabavite iWatermark Pro

Drugi dobar softver za vodeni žig

Obično, kada uključim recenzije za ne-pobjedničke programe koje sam pogledao, podijelio sam ih na besplatne i plaćene kategorije. U svijetu softvera za vodeni žig, toliko mnogo plaćenih opcija ima ograničenu besplatnu verziju da sam odlučio da bi bilo najlakše pružiti širok spektar alternativa bez razdvajanja.

Uopšteno govoreći, prosječna cijena za licencu za poslovnu upotrebu je oko 30 USD, iako postoje neke varijacije na osnovu broja računara na koje možete instalirati odjednom, kao i nekih nasumičnih opcija prilagođavanja. Besplatne opcije su prilično osnovne i često vas ograničavaju na tekstualni vodeni žig ili vas prisiljavaju da uključite dodatni vodeni žig koji pokazuje da je to neregistrirana verzija softvera.

Napomena o Sigurnost : Windows Defender i Malwarebytes Anti-Malware skenirali su sav softver u ovoj recenziji i utvrdili ga sigurnim, ali uvijek biste trebali održavati svoj vlastiti skener virusa i zlonamjernog softvera. Programeri često objavljuju nove verzije svog softvera u paketu s programima trećih strana dizajniranim da povećaju prihod, a mi ne možemo kontrolirati ovaj proces.

1. uMark

29$, PC /Mac (popust za drugi OS na 19 USD ako kupite oba)

Morate se registrirati koduMark za korištenje softvera, čak i u slobodnom načinu

uMark je pristojan program za stavljanje vodenih žigova koji je ometen zbog nekoliko dosadnih elemenata. Da biste instalirali program, primorani ste da se registrujete sa adresom e-pošte, a otkrio sam da sam narednih nedelju dana svaki dan dobijao novi email od njih. Iako je to možda efikasna marketinška tehnika kod nekih potencijalnih kupaca, smatrao sam je nametljivom i beskorisnom, posebno kada tvrde da vam šalju e-poštu samo s 'Dobro došli' i informacijama o uputama.

Sam program je jednostavan za korištenje, iako ga to takođe čini malo ograničenim u pogledu karakteristika. Možete uređivati ​​sve standardne tipove slika kao što su JPG, PNG, TIFF i BMP, a možete i svoje slike emitovati kao PDF (iako nisam siguran zašto biste to željeli jer su drugi formati već standardni u svakom operativnom sistem).

Možete kreirati osnovne tekstualne i slikovne vodene žigove, kao i oblike i QR kodove. Također možete urediti metapodatke kako biste umetnuli informacije o autorskim pravima ili izbacili sve GPS podatke kako biste održali svoju privatnost. Možete obraditi i skupove slika, a uMark je dosta brzo obradio sve serije koje sam mu dao.

Jedini problem koji sam otkrio s njegovim sistemom skupljanja je taj što vas prisiljava da specificirate padding oko vaše slike u pikselima . Ako radite na grupi slika koje su sve potpuno iste veličine, to nije problem -ali ako radite na različitim rezolucijama ili izrezanim verzijama, tada se položaj vašeg vodenog žiga neće činiti vizualno dosljednim na svakoj slici, iako će tehnički biti na istom mjestu na nivou piksela. 50 piksela podloge je dosta na slici od 1920×1080, ali nije ni približno tako efikasno na slici od 36 megapiksela.

Ako vam ovaj aspekt ne smeta i ne treba vam ništa od napredne funkcije koje se nalaze u iWatermark Pro, onda biste mogli biti zadovoljni sa uMarkom. Ima čisto sučelje, brze alate za batching i prilično brzo obrađuje velike serije. Besplatna verzija je zapravo gotovo jednako dobra kao i plaćena verzija i ne prisiljava vas da uključite dodatne vodene žigove, iako ste spriječeni da preimenujete, promijenite veličinu ili formatirate slike tokom procesa spremanja.

2. Arclab Watermark Studio

Samo za PC, 29 USD 1 mjesto, 75 USD 3 sjedišta

Arclab Watermark Studio je dobar početni program za vodeni žig, iako ne nudi neke od naprednijih funkcija koje se nalaze u drugim programima. Ima dobro dizajnirano sučelje koje čini stvaranje vodenih žigova izuzetno lakim, do te mjere da sam ga smatrao najjednostavnijim za korištenje od svih programa koje sam pregledao.

Možete uređivati ​​sve najčešće tipove slika kao što su JPG, PNG, GIF, BMP i TIFF, i možete prilično lako rukovati velikim serijama slika dodavanjem cijelih folderaslike odjednom. Nažalost, ima isti problem sa grupnim stavljanjem vodenog žiga koji sam našao u uMarku – osim ako sve vaše slike nisu iste rezolucije, dobit ćete malo vizualne varijacije u tome gdje je vaš vodeni žig zapravo primijenjen zbog postavljanja paddinga u piksela.

Arclab je malo ograničen u pogledu vodenih žigova koje možete primijeniti, ali za većinu namjena, nekoliko tekstualnih i grafičkih slojeva u kombinaciji s informacijama o metapodacima je sve što vam zaista treba. Ako kreirate nešto vizuelno složenije, vjerovatno je bolje raditi sa pravim programom za uređivanje slika od početka.

Nažalost, besplatna probna verzija softvera vas prisiljava da uključite obavijest na kojoj piše 'Neregistrirana testna verzija' velikim slovom preko središta vaših slika, tako da je vjerovatno nećete htjeti koristiti osim u svrhu jednostavnog testiranja.

3. Slika vodenog žiga TSR

Samo za PC, 29,95 USD za Pro, 59,95 USD za Pro + udio

Čini se da se programeri ne zamaraju s puno kreativnosti kada je u pitanju imenovanje svog softvera, ali TSR Watermark Image je još uvijek odličan program za stavljanje vodenog žiga. To je vrlo blizu drugog pobjednika za nagradu 'Najbolji softver za vodeni žig', ali je izgubio od iWatermark Pro jer ima malo ograničeniji skup funkcija i jer je dostupan samo na PC-u.

Možete grupni proces neograničen broj slika i radsa svim najčešćim tipovima slikovnih datoteka kao što su JPG, PNG, GIF i BMP.

Postavljanje vašeg vodenog žiga je brzo i jednostavno, a postoji pristojan raspon opcija kako možete stilizirati i prilagodite ga. Možete uneti slike, tekst, 3D tekst ili 3D obrubljen tekst, iako opet vaš padding mora biti postavljen u pikselima umjesto u procentima, tako da je najbolje da radite s jednom veličinom slike u isto vrijeme.

TSR ima neke zanimljive opcije integracije tokom procesa spremanja, uključujući mogućnost postavljanja na WordPress web stranicu ili FTP server. Ako ste fotograf koji radi s klijentima i treba mu brz način za stavljanje vodenog žiga i dijeljenje dokaza, ovo bi moglo biti dobro za vas, iako je potrebno malo više tehničkog znanja za konfiguraciju od rada s uslugom kao što je Dropbox.

4. Mass WaterMark

PC/Mac, $30

Mass Watermark (dostupno za Windows i macOS ) je još jedan solidan izbor za osnovni program obilježavanja vodenog žiga. To je jedan od rijetkih programa koje sam pregledao i koji ima bilo kakvu uvodnu tutorijal ili instrukcije, iako je ova promišljenost na neki način pokvarena nekim drugim problemima s sučeljem u vrlo važnom odjeljku Watermark Designer (pogledajte dolje). To nije greška koja prekida program, ali je ipak pomalo razočaravajuća.

Ažuriranje: obratili smo se timu tehničke podrške Mass Watermark u vezi s tim. Oni imajuidentifikovao grešku i ispravio je. Ovaj problem će biti ispravljen u predstojećem ažuriranju.

Neki problemi sa interfejsom ometaju korišćenje punog potencijala ovog programa – imajte na umu da je nekoliko elemenata isečeno, ali ne postoji način da se promeni veličina the window

Čak i bez korištenja ovog dijela programa, još uvijek možete primijeniti osnovne tekstualne i slikovne vodene žigove na grupe slika u svim najčešćim tipovima datoteka. Opcije konfiguracije su jednostavne, ali efikasne, a tu je i brza funkcija 'Optimiziranje' koja vam omogućava da izvršite osnovna podešavanja kontrasta i boja – iako bi takav posao zaista trebao biti obavljen u odgovarajućem uređivaču slika.

Mass Watermark ima nekoliko jedinstvenih opcija za pohranjivanje vaših fotografija, uključujući automatsko kreiranje ZIP datoteke i ugrađeno otpremanje na web stranicu za dijeljenje fotografija Flickr. Takođe nudi mogućnost otpremanja u Picasu, ali ovo je očigledno zastarjelo jer je Google povukao Picasu i sve konvertirao u Google fotografije. Ne koristim nijednu uslugu, tako da ne mogu biti siguran da li ovo i dalje radi uprkos promjeni imena, ali Flickr je i dalje jak.

Besplatna probna verzija softvera je adekvatna za potrebe testiranja, ali logo Mass Watermark se nameće na svaku sliku koju obrađujete koristeći probnu verziju.

5. Star Watermark Pro

PC/Mac, $17 Pro, $24,50 Ultimate

Još jedan program kojiizgleda da namerava da žrtvuje korisnički interfejs, Star Watermark Pro donosi neke čudne izbore, kao što je skrivanje stvarnog odeljka za podešavanje vodenog žiga. Ovo čini pokušaj racionalizacije suprotan, iako bi mogao biti od pomoći kada stvarno konfigurirate svoje predloške vodenog žiga. Pravo pitanje je – gdje zapravo postavljate svoj vodeni žig?

Mala ikona zupčanika u donjem lijevom kutu je mjesto gdje se radi sva stvarna konfiguracija vodenog žiga, iako u početku ne postoji ništa što bi to zapravo ukazivalo. Kada uđete u konfiguraciju predloška, ​​možete primijeniti osnovne tekstualne i slikovne vodene žigove, ali ništa više. Sistem pomaka se temelji na vašoj početnoj postavci 'Lokacija', što znači da brojevi pomaka za vodeni žig postavljen na 'dolje lijevo' rade drugačije od onih za 'dolje desno', a ako pokušate upisati negativan broj, to govori da možete unositi samo brojeve.

Ovom interfejsu se ne može promijeniti veličina, a ne koristi čak ni jednu od vaših slika kao sliku za pregled. Smatrao sam da je prilično iritantno koristiti, iako radi pristojan posao kod osnovnih tekstualnih vodenih žigova. Ne postoje dodatni vodeni žigovi koji ukazuju na to da koristite neregistriranu verziju, ali osim ako ne koristite plaćenu verziju, možete primijeniti samo vodene žigove zasnovane na tekstu.

6. Softver za vodeni žig

PC, 24,90 USD lično, 49,50 USD 3 sedišta, 199 USD za neograničeno

Pokušajod čitanja ovoga me bole oči. Zašto bi iko ikada poželio ovo da uradi, ne razumem, ali barem je to jednostavan i efikasan uvod u program.

Uprkos krajnje nemaštovitom nazivu, ovo uopšte nije loš program za obeležavanje vodenog žiga. Ima iznenađujući skup funkcija koje se ne nalaze ni u jednom drugom programu, ali na kraju više liče na trikove nego korisne opcije.

Sučelje je dovoljno jednostavno i prilično dobro obrađuje serije slika. Jedino ograničenje koje se nalazi u besplatnoj probnoj verziji softvera je dodatni vodeni žig koji se nalazi u gornjem lijevom kutu vaše slike, što ukazuje da koristite neregistriranu verziju softvera. Iako vam ovo neće smetati ako samo testirate softver, definitivno je previše očigledno da nastavite koristiti besplatnu verziju za profesionalni rad.

Možete dodati vodene žigove zasnovane na tekstu i slikama , kao i dodati neke osnovne efekte, ali svi su manje-više odvratni i neupotrebljivi. Uređivanje EXIF-a je dostupno, iako je pomalo nespretno.

Među mnogim neočekivanim karakteristikama je i mogućnost dodavanja vodenih žigova u obliku isječaka, iako ne znam zašto bi to neko želio da radi. Također možete primijeniti različite efekte na svoje slike, kao što su zamućenje, pikselizacija i podešavanje boja, ali sve je to bolje uraditi pomoću odgovarajućeg programa za uređivanje slika.

7. Alamoon Watermark

PC, 29,95 USD

Imati tipografsku pogrešku imena vlastite kompanije na uvodnom ekranu ne ulijeva korisnike samopouzdanjem…

Ovaj program nije ažuriran od 2009. godine i pokazuje se. Na mojoj Windows 10 mašini, tabla „O“ pokazuje da imam 2 GB RAM-a umesto 16 GB i da koristim Windows Vista. Program se učitava sporo, korisničko sučelje je sićušno, a mogućnosti su prilično ograničene. Sve u svemu, više se čini kao kućni ljubimac programera nego kao stvarni posao.

S obzirom na to, potpuna jednostavnost karakteristika vodenog žiga zapravo čini bolje korisničko iskustvo. Nema zbunjujućih opcija koje bi vas zaglavile – jednostavno odaberete svoje slike, postavite svoj osnovni tekstualni vodeni žig i pokrenite seriju.

Sučelje je prilično malo i ne možete maksimizirati prozor da biste dobili bolji pregled onoga što se događa

Međutim, Alamoonova odluka da PRO verziju cijeni od 43 dolara zapravo nema puno smisla, pogotovo kada je jedini razlog zašto vam je potrebna da dodate funkciju za vodeni žig serije slika. Kada uzmete u obzir da postoji niz drugih programa za vodeni žig koji su dostupni s više funkcija i boljim sučeljima po nižoj cijeni, nema razloga da kupite PRO verziju Alamoona.

Freeware Lite verzija radi pristojan posao na izuzetno osnovni vodeni žig, ali vas ograničava na stavljanje vodenog žiga jednu sliku po jednusučelje bi svakako moglo koristiti neka poboljšanja, ali to je vrijedan kompromis s obzirom na moćne karakteristike koje se ne nalaze ni u jednom drugom programu za vodeni žig.

Zašto mi vjerujete u ovom vodiču

Zdravo, moj zovem se Thomas Boldt, i radim u grafičkoj umjetnosti više od jedne decenije. Tokom tog vremena bio sam i kreator slika i korisnik imidža, kao fotograf i kao dizajner. To mi je dalo višestruke perspektive o digitalnom stvaranju slika: o detaljima stvaranja i korištenja digitalnih slika i kako osigurati da svi koji su uključeni dobiju odgovarajuće priznanje za svoj rad. Vidio sam previše prijatelja i kolega u svijetu umjetnosti kako se bore s nepripisanim ili ukradenim radovima, i želim biti siguran da svi imaju sve potrebne alate da dobiju priznanje koje zaslužuju.

Također imam sjajnu iskustvo u radu sa softverom svih vrsta, od industrijskih standardnih softverskih paketa do napora u razvoju otvorenog koda. Ovo mi daje dodatno korisnu perspektivu o tome šta je moguće sa dobro dizajniranim softverom i šta korisnici mogu da očekuju od svojih alata.

Odricanje od odgovornosti: Nijedan od programera softvera pomenutih u ovoj recenziji nije obezbedio meni uz bilo kakvu posebnu pažnju ili nadoknadu za njihovo uključivanje u recenziju. Oni također nisu imali uređivački doprinos ili recenziju sadržaja, a sva mišljenja iznesena ovdje su mojavrijeme. Ako imate samo nekoliko slika za rad, a želite samo dodati svoje ime u običan tekst, ovo bi moglo obaviti posao, ali postoje bolje opcije.

Završna riječ

Ovo je divan svijet za fotografe i kreatore slika svih vrsta, zahvaljujući snazi ​​interneta za dijeljenje. Ali budući da nisu svi iskreni koliko bismo željeli, bitno je staviti vodeni žig na svoje slike kako biste bili sigurni da ćete dobiti zasluge za njih. Ne postoji ništa gore od toga da slika konačno postane viralna samo da biste saznali da ne dobijate odgovarajuću zaslugu za svoj rad!

Nadajmo se da su vam ove recenzije pomogle da odaberete najbolji softver za vodeni žig za vaše situacija – zato izvucite svoj posao i podijelite svoje slike sa svijetom!

vlastiti.

Neki uvidi o industriji

Kao što ste vjerovatno već shvatili, internet nije najsigurnije mjesto za vaše umjetničko djelo. Nemojte me pogrešno shvatiti – to je nevjerojatan alat za generiranje interesa, povezivanje s vašom bazom obožavatelja i općenito jačanje vašeg profila, ali morate biti svjesni opasnosti.

Nije samo pojedini umjetnici ti koji imaju problema s online krađa slika. Nekoliko velikih web lokacija za fotografije kao što su iStockphoto i Getty Images su bile u eskalirajućoj utrci u naoružanju s Googleom oko njihovog procesa obilježavanja vodenog žiga i načina na koji se to pojavljuje u pretraživanju Google slika.

Kao što vjerovatno znate, Google mnogo ulaže u umjetne inteligenciju i mašinsko učenje, a jedan od načina na koji su koristili ovu tehnologiju je automatsko uklanjanje vodenih žigova sa slika koje se pojavljuju u njihovim rezultatima pretraživanja.

Način na koji se strojno učenje primjenjuje u ovom slučaju je da se algoritam unosi hiljade slika, neke sa vodenim žigovima, a neke bez njih, i uči koji aspekti slike su vodeni žigovi. To omogućava algoritmu da automatski ukloni sve elemente slike koje identifikuje kao 'vodeni žig' i ukloni ih sa slike.

Naravno, web stranice sa slikama sa zalihama su vrlo nezadovoljne ovim pristupom , budući da ljudima omogućava brz pristup slikama sa zaliha bez potrebe da ih plaćaju. Pošto je stock fotografija industrija od milijardu dolara,mnoge velike kompanije postale su krajnje nezadovoljne situacijom.

Google tvrdi da jednostavno poboljšava pretragu svojih slika za svoje korisnike, ne pomažući krađu intelektualne svojine, ali web stranice sa slikama uzvraćaju udarac i u sudnici i u svojim vodenim žigovima.

0> “Izazov je bio zaštititi slike bez narušavanja kvaliteta slike. Promjena neprozirnosti i lokacije vodenog žiga ne čini ga sigurnijim, ali promjena geometrije čini, “ objašnjava Martin Brodbeck, CTO za Shutterstock.

Na sreću, ništa od ovoga vjerojatno neće utjecati na vaše lične slike osim ako niste izuzetno plodan fotograf. Google neće odvojiti vrijeme da pronađe rješenje za nekoliko stotina slika, ali prosječnom korisniku računara svakim danom postaje sve lakše primijeniti ove iste tehnike. Postoji nekoliko strategija koje možete koristiti da smanjite ovu opasnost, iako nisu dostupne u svim programima.

Kako smo odabrali najbolji softver za vodeni žig

Postoji mnogo različitih razloga zašto želite da stavite vodeni žig na sliku, ali većinu vremena to je da osigurate da nema neovlaštene upotrebe vaših slika. Bilo da ste umjetnik koji postavlja u svoj portfolio, fotograf koji radi sa dokazima klijenata ili samo želite da budete sigurni da dobijete odgovarajuću atribuciju za svoje slike na društvenim mrežama, najbolji softver za vodeni žigpružit će vam fleksibilan skup opcija za pokrivanje svih vaših potreba. Ovo su kriteriji koje smo pogledali prilikom pregleda svakog programa:

Koje vrste vodenih žigova se mogu primijeniti?

Najosnovniji programi za vodeni žig vam omogućavaju samo postavljanje teksta iznad sliku, ali postoje i druge opcije. Kao iu stvarnom svijetu, mnogi umjetnici vole svoje radove potpisati potpisom. Najjednostavniji način da to učinite je da napravite digitalnu kopiju vašeg skeniranog potpisa i primijenite je na sve svoje slike, što znači da će vam trebati sposobniji program koji može rukovati i tekstualnim i slikovnim vodenim žigovima s prozirnom pozadinom. Ovo također funkcionira jednako dobro ako imate lični ili kompanijski logo koji možete primijeniti na svoje slike.

Koliko su prilagodljive vaše opcije vodenog žiga?

Postoji mnogo različitih metoda vodenog žiga. Neki ljudi jednostavno radije napišu svoje ime u donjem uglu, jer to zadržava sliku ispred i u sredini. No, ako imate iskustva s web stranicama sa zalihama fotografija, znat ćete da su popularnije slike često obilježene vodenim žigom od ruba do ruba s ponavljajućim dizajnom kako bi se spriječilo da ih ljudi jednostavno izrezuju. Najbolji softver za stavljanje vodenog žiga omogućit će vam da birate između raznih opcija kako biste bili sigurni da su vaša autorska prava osigurana.

Možete li odjednom da označite grupu datoteka vodenim žigom?

Ako radite sa klijentovim kompletnim fotografisanjem, vineće htjeti svaku sliku pojedinačno stavljati vodenim žigom. Čak i ako otpremate samo nekoliko snimaka u svoj lični portfolio, i dalje može biti mukotrpan proces da ih sve ručno označite vodenim žigom. Dobar program za stavljanje vodenih žigova omogućit će vam da primijenite iste postavke na čitav niz datoteka odjednom, osiguravajući da su svi vodeni žigovi savršeno identični i oduzimajući vam sav zamoran posao koji se ponavlja. U idealnom slučaju, trebalo bi da bude u mogućnosti da se nosi sa ovim serijama brzo – što brže, to bolje!

Možete li da prilagodite svaki vodeni žig u grupi da biste pobedili automatizovane alate za uklanjanje?

Kao što sam spomenuo ranije u ovom postu, nedavni napredak u mašinskom učenju omogućio je određenim vlasničkim algoritmima da otkriju i automatski uklone vodene žigove sa fotografija. Neki od novijih programa za vodeni žig vam omogućavaju da dodate male varijacije svakom od vodenih žigova u grupi tako da algoritam ne može „naučiti“ kako vaš vodeni žig izgleda. Ako ne zna šta da ukloni, ne može ga ukloniti – tako da će vaše slike ostati sigurne.

Možete li koristiti vodeni žig pomoću skrivenih metoda?

Neke lopovi će jednostavno izrezati sliku kako bi uklonili vodeni žig kada se nalazi blizu jedne od ivica. To, naravno, može uništiti imidž, ali ako neko pokušava ukrasti vaš rad kako bi ga koristio neovlašteno, možda ga nije briga je li savršen ili ne. Moguće je dodati nevidljivoautorsko pravo na sliku koja koristi metapodatke vaših fotografija, takođe poznate kao EXIF ​​podaci. Naravno, to neće pokazati vaše ime vašim gledaocima, ali može biti od pomoći u dokazivanju vlasništva nad određenom slikom.

EXIF podaci se mogu mijenjati ako znate šta radite. Za još sigurniju opciju, postoji tehnologija koja se zove steganografija koja vam omogućava da sakrijete podatke (poput informacija o autorskim pravima) na vidnom mjestu. To je samo opcija dostupna u najboljim alatima za vodeni žig, ali ovdje možete pročitati više o steganografiji.

Da li nudi alate za promjenu veličine i formatiranje?

U mnogim tokovima rada, završna faza procesa dijeljenja je vodeni žig za dijeljenje. Općenito ne želite da stavite vodeni žig na svoje izvorne datoteke i obično ne želite da otpremate slike u punoj rezoluciji, tako da može biti korisno da vaš softver za vodeni žig zaista upravlja procesom preformatiranja vaših slika na odgovarajuću veličinu za učitavanje.

Da li obrađuje više tipova datoteka?

Kada pravite digitalne slike, JPEG je najčešći format daleko – ali nije jedini format . GIF i PNG su također uobičajeni na webu, a TIFF datoteke se često koriste za rad sa slikama visoke rezolucije. Najbolji alati za vodeni žig podržavat će širok raspon najčešćih formata slika, umjesto da vas prisiljavaju da birate između ograničenog skupa opcija.

Najbolji softver za vodeni žig

iWatermark Pro

Windows/Mac/Android/iOS

Glavni prozor za iWatermark Pro

Plum Amazing pravi niz različitih softverskih programa, ali njihov najpopularniji mora biti iWatermark Pro. Izdali su ga za širok spektar platformi, iako se čini da je više fokusa na razvoju macOS i iOS verzija softvera, budući da imaju najnovije datume izdavanja.

iWatermark Pro (dostupan za Windows i Mac) je daleko najkompletniji softver za vodeni žig koji sam pregledao, i ima niz funkcija koje nisam našao ni u jednom drugom programu. Osim mogućnosti rukovanja osnovnim tekstualnim i slikovnim vodenim žigovima, postoji niz drugih dodataka kao što su vodeni žigovi QR koda, pa čak i steganografski vodeni žigovi, koji skrivaju podatke na vidnom mjestu kako bi spriječili kradljivce slika da jednostavno izrezuju ili prekriju vaš vodeni žig. Također se možete integrirati s Dropbox računom da biste sačuvali svoje slike sa vodenim žigom, što je vrlo korisno za brzo i automatsko dijeljenje sa klijentima.

Vjerovatno najjedinstvenija karakteristika je mogućnost da svoju sliku ovjerite kod notara pomoću usluge pod nazivom 'Fotonotar' koji vodi programer programa, Plum Amazing. Iako ne objašnjavaju mnogo o tome kako to funkcionira, čini se da registruje vaše vodene žigove i čuva njihove kopije na serverima Photonotary-a. Ne znam da li bi ovo zaista bilo odpuno pomoći na sudu, ali svako malo pomaže kada je u pitanju dokazivanje vašeg vlasništva nad slikom u digitalnom dobu.

Upravitelj vodenih žigova, iako nisam siguran zašto je ovako dizajniran

Ovo je nesretan primjer odličnog programa koji je ometen nezgrapnim sučeljem. Ima odlične alate za stavljanje vodenih žigova na slike, ali nepotrebno komplicirana struktura korisničkog sučelja čini ga pomalo iritantnim za rad. Postoji poseban prozor za upravljanje vašim vodenim žigovima, a tu je zakopana i mogućnost kreiranja i konfigurisanja novih vodenih žigova. Budući da vjerovatno ne mijenjate svoj stil vodenog žiga tako često, to i nije toliki problem kada sve konfigurirate, ali može biti malo teško shvatiti na početku.

Pravi uređivač vodenog žiga, gdje konfigurišete sve različite elemente koje želite da uključite u svoj vodeni žig

Rad sa uređivačom sam po sebi je malo zbunjujući, ali raspon funkcija je prilično impresivan. Možete brzo dodati tekst, grafiku, QR kodove i steganografske vodene žigove, kao i niz opcija metapodataka. Postoji čak i biblioteka dodatnih slika, zajedno sa potpisima brojnih poznatih ljudi, samo u slučaju da se iz nekog razloga oduševite potpisivanjem svog dela kao Čajkovski.

iWatermark Pro je takođe jedini program koji vam omogućava da postavite padding of

Ja sam Cathy Daniels, stručnjakinja za Adobe Illustrator. Koristim softver od verzije 2.0 i kreiram tutorijale za njega od 2003. Moj blog je jedno od najpopularnijih odredišta na webu za ljude koji žele naučiti Illustrator. Pored blogerskog rada, ja sam i autor i grafički dizajner.